пятница, 31 марта 2017 г.

4 роки моєму блогові "ВІЧ-НА-ВІЧ З УСІМА"

А я пропустила день народження свого блогу.
26 лютого 2013 року я зробила перший крок у житті в Internet.
Чомусь щороку я згадую про день народження "Віч-на-віч з усіма" або за місяць до або через місяць після. А тим часом пройшло ЧОТИРИ років. Спочатку він був простим щоденником, потім десятки і сотні разів змінювався я, змінювалося наповнення і різнилося перенесення думок в слова. Багато, дуже багато чого змінилося в моєму житті за цих чотири роки - і достатню кількість трансформацій безпосередньо пов'язано з блогом. Не хочеться перераховувати плюси і мінуси, хороші і погані моменти. Життя триває - і я пишу знову. За минулий рік блог прочитали 2500 землян. А всього за чотири роки: 10023 українця,  3161 росіянин, 744 американці, 562  німця,195 французів, 87 білорусів, 76 поляків, 40 казахів, 30 сербів, 24 італійця. ДЯКУЮ! ДЯКУЮ! ДЯКУЮ!                                                                 
Як би там не було, у мене сьогодні невеличке свято, можна сказати - своєрідний ювілей. Може бути, чотирирічна річниця народження власного щоденника - не таке вже й яскрава подія, але для мене це багато значить ...
В цілому, нехай із запізненням майже на місяць, але з днем народження чи що блог? :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий